Τετάρτη, 01 Μαΐου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Σταθερό ενδιαφέρον φοιτητών για Erasmus στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
 Σταθερό ενδιαφέρον φοιτητών για Erasmus στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Περίπου 400 αιτήσεις φοιτητών για τη φετινή χρονιά, με την εξέλιξη να καθορίζεται από την πανδημία. Εντονο ενδιαφέρον εκδηλώνεται για το πρόγραμμα Erasmus του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με 400 αιτήσεις να έχουν υποβληθεί από την αρχή της χρονιάς.
 
Με την πανδημία να προκαλεί ανατροπές, όλοι βρίσκονται σε αναμονή των εξελίξεων, προκειμένου να ακολουθήσουν το πρόγραμμα κινητικότητας και ανταλλαγής γνώσεων ή να τροποποιήσουν ενδεχομένως, τα σχέδιά τους. «Το πρόγραμμα θα εξελιχθεί σύμφωνα με τα δεδομένα που θα υπάρχουν. Οι αιτήσεις έχουν υποβληθεί, οι εγκρίσεις έχουν γίνει, κάποιες ακυρώσεις έχουν ήδη καταγραφεί, αλλά πιστεύουμε ότι θα σημειωθούν και άλλες, όταν φτάσει η ώρα των μετακινήσεων» ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ η Πηνελόπη Δάλλη, διοικητική συντονίστρια για το πρόγραμμα ERASMUS για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Αναφερόμενη στα προβλήματα που προκάλεσε η πανδημία, η κ. Δάλλη υπενθύμισε ότι βρέθηκαν προ απροόπτου οι συμμετέχοντες του εαρινού εξαμήνου, με πολλούς φοιτητές να διακόπτουν στη μέση το πρόγραμμα και άλλους να επιλέγουν μεταγενέστερο χρονικό διάστημα, προκειμένου να ολοκληρώσουν τη δράση. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, το πρόγραμμα, που υλοποιείται από το 1996 στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, με περισσότερες από 350 συμφωνίες σε ολόκληρο τον κόσμο, κυρίως με χώρες επιλέξιμες της Ευρωπαϊκής Ενωσης και όχι μόνο, αποτελεί επιτυχημένη δράση.
 
Η διεθνής κινητικότητα έχει ανοίξει τον δρόμο για συνεργασίες με Πανεπιστήμια της Αργεντινής του Μεξικού, της Σερβίας η οποία φέτος εισήλθε στην κλασική κινητικότητα, με την Αμερική, τον Καναδά, την Ρωσία, την Κίνα, την Αλβανία, την Αυστραλία, την Βραζιλία, την Λευκορωσία, το Λίβανο, την Ιορδανία και πολλές ακόμη χώρες να δημιουργούν γέφυρες ανταλλαγής επιστημονικής γνώσης και επικοινωνίας.
 
Δίνοντας τον ορισμό και την σημασία του Erasmus, η κ. Δάλλη υπογράμμισε ότι «ενισχύει την πρόσβαση σε γνώση, που στη χώρα του καθενός δεν θα ήταν εύκολο να αποκτηθεί, τις γνωριμίες με άλλα μαθησιακά περιβάλλοντα, την επικοινωνία με ανθρώπους στο ίδιο περιβάλλον, με τα ίδια ενδιαφέροντα, από πάρα πολλές χώρες, την εξάσκηση της γλώσσας, την διερεύνηση της ενδεχόμενης μελλοντικής συνεργασίας και πολλά ακόμη».

Πηγή: Foititikanea.gr













Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1323 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια


Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
Σχολικοί Αγώνες Στίβου Λυκείων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4369 ημέρες
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
Το πρώτο GPS επαυξημένης πραγματικότητας είναι γεγονός!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4369 ημέρες
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
Τα δέκα πιο παράξενα φαινόμενα του εγκεφάλου μας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4369 ημέρες
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
Το μαγικό ταξίδι των ηλιαχτίδων…
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4369 ημέρες
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
Όταν τα πάντα κάνουν... τσουλήθρα!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4369 ημέρες
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
Καραθεοδωρή και Αϊνστάιν: «μίλησαν» τα αρχεία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4369 ημέρες
Σελίδα 6189 από 6208 (37243 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6188
6189
6190
6191
6206
6207
6208
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης